Vă rugăm să rețineți că toate produsele comandate de pe site-ul nostru au o garantie standard de 24 luni.
Pentru a asigura un proces fără probleme, vă rugăm să păstrați în mod corespunzător factura de achiziție, și alte documente relevante pentru produsul dvs. ca dovadă de achiziție. Acest lucru ne va ajuta să oferim servicii eficiente în cazul unei cereri de garanție. Toate rambursările, returnările și înlocuirile vor fi procesate numai după ce produsele originale au fost primite.
Vă rugăm să rețineți că trebuie sa ne contactati inainte de a trimite coletul. Acesta trebuie returnat la o adresa desemnată de noi, în caz contrar, puteți fi responsabil pentru pierderea articolelor returnate. Orice returnare care nu a fost confirmată și monitorizată de asistența poate fi consideranta pierdută.
Documentația necesară pentru un serviciu de garanție:
- Factura și alte documente relevante.
- O scurtă descriere a problemei produsului împreună cu dovezi clare ale prezenței acestuia (de exemplu, fotografii, videoclipuri și fișiere jurnal, acolo unde este cazul).
Ambalaj imprimante
Ambalajul original poate oferi cea mai bună protecție pentru produse, iar ambalajul necorespunzător poate anula garanția și poate fi supus taxelor. Ambalați produsele conform instrucțiunilor noastre pentru a preveni deteriorarea în transport, in caz contrat ve-ți fi responsabil pentru ambalajul produsului returnat și pentru orice daune apărute în timpul transportului cauzate de ambalarea necorespunzătoare. Prin urmare, vă recomandăm să păstrați ambalajul original și materialele de ambalare ale produsului în cazul în care trebuie să îl returnați pentru service în garanție.
GARANȚIA exclude:
- Părțile de natură consumabilă;
- Defectele cauzate de suprasarcini, întreruperi sau conectarea incorectă a alimentării electrice;
- Defecte datorate conectării greșite;